kbralya01 3 gündür detaylı ultrasona gidiyorum bir tek burnunu göstermedi bebeğim 1 kere ölçtü hoca ilk 3.45 sonra 5.03 çıktı bugünde en son 3.85 dedi. Amniosentez filan önerdi geriye kalan herşeyi sağlıklı bilenler yaşayanlar varsa lütfen yorum yapsın