Bir mağazadan penguen termos aldım ilk günden damlattı götürdüm değiştirmek için ve bana değişim iade olmadığını söyledi. Tüketici haklarına göre böyle bir hak yok mu? Garantiye göndereceğini söyledi ama garanti de kesin sorun yok der. Ne yapmalıyım?