Başlıkta uzun olacağı için şuram yazdım da 26+4üz bugün karnımın üstüne ağrı girdi göğsümün hemen altı göğüs kafesi taraflsrı ama karnımın şiş kısmının en üstü diyim inşallah anlamışsınızdır ve şimdi eğilemiyorum eğildikçe orası inanılmaz ağrıyo sorun mudur sizce zor hareket ediyorum