Ozlemyilmaz Merhaba arkadaşlar. 2 senedir safra kesemde çok miktarda taşım var. Hamileliğimde de kanala düşmesin diye baktırdım ara ara. Doğumum yaklaştı 36 haftalığım. Dr kontrolum haftaya merak ettim normal doğuma engel midir bilen yaşayan varmı?
Ozlemyilmaz [bilinmeyen] safra taşı hazımsızlık gaz da yaptığından hamilelikte zor gerçekten. Hamilelikten önce bende sancılandım bikaç kez aldırmaya niyetlendim hamile kaldım işte. Kontrollü gidiyordum ama aklıma takıldı bu soru😟 umarım etkilemez
Ozlemyilmaz [bilinmeyen] ikisi birarada nasıl olcakmış bunu yapıyorlarmıymış ki. Safra için kapalı ameliyat yapıyorlar ya ben öle biliyorum
Ginkgo Ben de 2 kere agri atağı yasadim safra kesesinden allahim o kadar zordu ki. Kimseye yasatmasim. Gebelik haftam ileri oldugu icin doktor dogumdan sonra alinmasini onerdi. Suresi ataklara bagli. Yani atak gelirse hemen olabilirsin yada 2 3 ay toparlanip sonra yapabiliriz dedi. Kapali ameliyat oluyormus zaten. Allah yardimcimiz olsun.
Ozlemyilmaz Ginkgo zor gerçektenn ağrılarıyla yaşamakta. Bende doğumu atlatırsam sonrasında ameliyat olmayı düşünüyorum.
Emlyjams [bilinmeyen] kapalı ameliyat oldum ben ve hissetmedim bile canım ertesi.gun kalktım yürüdüm aldirmani tavsiye ederim