Oglum doğmadan büyük bi hevesle almıştım ve kolik bi bebek olduğu için hiç kullanmadık başka beşik aldık evde öylece duruyor ilgilenen varsa yazabilir Ama resim atmam için eşimin kurması lazım akşam saat 8 9 gibi kurar öyle atabilirim resim ortak bi renk olsun diye siyah almıştım aslında vizyon rengini alacaktım ama stokta yoktu