irmgzr13 Kızlar 16+4 haftalık hamileyim normalde sol kasıkta falan bi sertlik olurdu geçenlerde muayeneye gittiğimde doktor bebeğin orada olduğunu söyledi 2 gündür falan hiç hissedemiyorum şişlik sertlik vs bilgisi olan var mı
Annesininportakali53 irmgzr13 kuzum zaten şişlik sertlik olması o haftada iyi birsey değil ki ve bunu böyle hissetmen feln. Doktoruna bu sertlik durumunu söyledin mi ?magnezyum eksikliğinden kaynakli magnezyum takviyesi verir. Haftan çok küçük daha bebegin tekmelerini hissetmen düzenli şekilde algilaman 24-30 u bulur
Aden58 irmgzr13 aynı günlerdeyiz bende daha 4 gündür falan hissediyorum arada oda bir kıpırtı genelde geceleri oluyor hala tam hissetmiyorum bebeği normal bence
irmgzr13 Annesininportakali53 evet söyledim aslında magnezyum ilacı verdi belki de dediğin gibi magnezyum yüzünden öyle olmuştur teşekkür ederim canım 🥰❤️
Annesininportakali53 irmgzr13 aynen canım magnezyumu kullanıyorsan öyledir zaten olmaması gereken bir durum o yüzden panikle zaten 26-30 a kadar düzenli hissedemezsin bir kere tekme atar 2 gün atmaz mesela çok normal bunlar