Orkide_20 33 +3 te bebiş kgleriniz nedir 😌 bugün kontrolüm vardı doktor bana 2kg 100 gram dedi 😌 gayet iyi dedi
Serap-Yigit Orkide_20 benim de 10 Kasım 11 Kasım civarı 😂 doğurursanız yazsanıza çok merak ediyorum. Herkes sağlıkla doğursun inşallah
mercory Orkide_20 benimde 11 kasım görünüyor uygulamada. Ama sezaryan olursa daha erken oluyormuş benimde şuan doğumla ilgili hicbir fikrim yok 🙉
Meowmeow Orkide_20 yaa benim 31+6 şuan. Normalde kendi doğum günüm 13 Kasım bebeğim de o zamana denk gelir mi acaba diye çok heyecanlıyım😅🥰🥰
Orkide_20 Serap-Yigit Kasıma girince her an bekle dedi doktor bugün 😌 heyecanlandım birazda tabi ilk dogumum olduğu için neyin nasıl olduğunu bilmiyorum korku var 😊
Serap-Yigit Orkide_20 ikinci olmasından daha iyi 😂benim ikinci doğumum ama nasıl olacak diye stres içinde oluyorum. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah