2 taramam düşük riskli gelmişti mahvolmuştum fetal DNA yaptırdım şimdi kafam rahat 3 ve 4 taramayı yaptırmama gerek kalmadı ilk gebeliğim olduğu için bilgim yoktu Allah tekrar evlat sahibi olmayı nasip ederse direk fetal DNA yaptırıcam çünki tarama testleri insanı çok sitrese sokuyor