Arkadaşlar bugün kontorolum vardı 40+1 haftalık doktor dedi rahim yumuşamaya başlamış iki saat yürü tekrar acilden gel dedi , sizce sancılarımi beklemeli miyim yoksa doktoru mu dinlemeliyim , erkenden yatış yapmaktan da korkuyorum ama gitmezsen çocuğa bir şey olur mu diye de korkuyorum ne yapsam ?