Kızlar selamlar ben uyuz oldum ya 😩 şöyle ki acayip bir kaşıntım var eşimde de var ilk gebelikten Zannettim büyüdüğü için ama elimin üzerinde siğil gibi şey çıkmaya başladı artı kaşıntı randevu alacam birazdan gidene kadar nasıl bir yol izleyebilir baktım postlara ama buna benzer bir post yok maglesef bı el ativerin
Belirti
Kaşıntı ( el bacak baldır göbek göğüs altı )
Artık yara olmaya başladı cildim 😩😩😩 18+5 hamileyim doktor krem verir muhtemelen benim sorum evde ekstra neler yapabilirim doktora gidene kadar