Doğum yapan arkadaşlar doğumdan önce hiç mi belirtiniz olmadı ikinci doğumum ama 5,5 sene oldu unuttum açıkçası birde sanki aniden oldu gibiydi. İkinci doğumum olacak bir an evvel hayırlısı ile doğurmak istiyorum çünkü bebek hızla kilo alıyor doğurmak zor olur diye korkiyurm 38+6 yim işin kötü tarafı grip oldum nolur okuyan herkes bana dua etsin kızımda grip oldu okula gidiyor çok kafam karışık bu halde sancı gelse ne yapacam bilmiyorum doğum öncesi hasta olmak zormuş