Merhaba ben hamileligimin ilk haftasından beri epamiss kullanıyorum hamileliğim boyunca devam edicem doktorum böyle söylemişti belli bi ay folikasit belli bi ay vitamin vs kullanıyolar normalde ama doktorum folikasit vs demedi hamileliğin boyunca bunu kullanıcaksın sadece dedi 14. Haftamdayım bütün değerlerim normal b12 demir vs herşeyim eksikti ama artık normal bu ilaçtan sanırım kullanan varmı