minik_kusum Bu sayfalar gercekten dogrumu? Yaptiranlar varmi? Dogruluk payi varmi?? Merak ettim dogrusu
muallimehanimmom5 minik_kusum melek boyacı diye birine sırf arkadaşım yaptırdı 3 kişi ile ondan yaptırdım kız dedi ama erkek olduğu kesinleşti benim Yani zaten yüzde 50 ihtimal var tutma ihtimali yüksek çoğu atıyor bide üstüne 50 TL alıyorlar hayatımda yaptığım en mantıksız şeydi
SbhtYlmz minik_kusum Merakınızı anlıyorum haklısınızda hepimiz aynı dönemlerden geçtik ve gerçekten insan çok merak ediyor.Ama bana bunlar çok gereksiz geliyor.Güvensizde geliyor.Az sabredip dr’nuzdan doğruyu öğrenmek daha mantıklı…zaten bu uygulamalrdan öğrenseniz nolcak içinizde hep bi şüphe olcak doğrumu deilmi die…Yine doğru olanı dr’dan öğreneceksiniz.Belkide yanılmadan dolayı üzülüceksiniz benim düşüncem bu😌
minik_kusum SbhtYlmz muallimehanimmom5 Yaptirdim iste ikiside erkek dedi Bakalim hayirlisi Benim bir oglum var liz geciyordu icimden 🌸 nasip
SahrasMom311216 minik_kusum bakan doktor bilemiyorsa onlar nasıl anlasın. Zaten iki ihtimal var atıyor tutuyor boşver bence. Zamanı gelince öğrenecez zaten
prens_annesii İki sayfaya da yaptırdım ikisi de kız dedi birisi %10 yanılma payım var dedi 50₺ istedi diğeri %30 yanılma payım bar dedi 30₺ istedi sonuç oğlum olacak yani bilemediler 80₺ Çöp oldu bence bekleyin en doğrusu doktordan öğrenin