19+5 im . İlk bebeğim ve 17+ lardayken çok hafifte olsa hissetmeye başlamıştım . Şu an baya hissediyorum. Kıpır kıpır :) Herkesin aynı olmuyor ve dr un söylediğine göre 22 hafta itibariyle hissetmek önemliymiş o yüzden daha öncesine takılmayın bence .