Hayal_Annesi Canan_seckin canım benim de çıkmıştı amniyosentez yaptırdım en garanti sonucu orda alırsın sen de bence yaptır
Mello29 Canan_seckin pozitif derken avidite testinde degeriniz düsük mü cikti su an mi geviriyorsuniz benimde igm ve igg pozitif ciktj avidite yaptirdim degerim yüksek cikti yani 3 aydan daha önce gecirmisim
Tgcak Kaç haftalıksınız? Eğer gebeliğin başlarında iseniz ve avidite de yüksek ise gebelik öncesinde geçirmiş olabilirsiniz.
Canan_seckin Tgcak evet 77 çoktı riskli diye CYTOMEGALO VIRUS IgM (CMVIgM) SONUÇ 1.79 POZITIF CYTOMEGALO VIRUS IgG AVIDITE SONUC 77.77
Mello29 Canan_seckin benimde 80 bir sey cikmisti doktorum sorun yok demisti doktor daha iyi bilir tabi ama bence sizde de sorun yok avidite düsük ciksa sorun vardi
Tgcak Avidite son 2 3 aylık durumu gösteriyor diye biliyorum muhtemelen gebelik öncesi gecirmissinizdir. Ama tabi doktorunuzla konuşmanız daha iyi olur.
Canan_seckin Tgcak Allah Allah doktor avidete yüksek çıktığı için enfeksiyon doktoruna ve perinatologa görün dedi
esmom07 Avidite testi sonucunuz yüksek çıktıysa bir problem yok doktorunuz da söylemiştir. Benim de pozitifdi ve avidite yüksek çıktı başka bir şey uygulanmadı
Bsrakyc59 Canan_seckin avidite yüksek çıkıyorsa güzel haber demektir. 3aydan önce geçirilmiş kızamıkçık demektir.bvirsey yapılmasına gerek yok.