Kızlar başıma cok trajikomik bi olay geldi. Bilezik vardı kolumda doğumum yaklastı 38 e giricez sayılır. Ve benim bir 1 gecede elim ayağım ödemden şişti. Bilezik kolumdan çıkmıyor denedim elimin her yeri yara oldu 😞 napıcagımı şaşırdım aniden dogum olursa takı tokaları çıkarttırıyolar mı en son çare kestireceğim kuyumcuda