Sulemiiyy Geçen cuma regle 4 gün varken beta 32 ydi bugun 202 doktor acaba ikiz mi dedi sizce olabilir mi benim tarafımda genetik olarak yok diye biliyorum ama eşimde varmış galiba ?
Bellacaio Sulemiiyy beta çoğul gebeliğe göre yükseklik göstermez dedi doktorum benim. Benimde cok yüksekti, hatta ilk gebeliğime göre baya yüksekti fakat tek bebeğim.
myangelson Sulemiiyy benim de 48 saatte 4 kat artmisti neredeyse cevremdekiler kesin ikiz dedi ama doktor hiç ikiz olabilir vs demedi zaten tekti
Sulemiiyy Driia ay keşke öyle bişi olsa bendede uçarım sevinçten şakamızın ne kadar güzel bir duyguuu şuanki durumunuz ne peki :)
Pnryprk Benim de betam çok yüksekti. Reglime 4 gün kala 149 iki gün sonra 429 çıktı. Ama tek bir gebelik. Doktorum erken döllenme dedi
Sulemiiyy Pnryprk Evet aslında dediğin gibide olabilir belki ama doktor ikizmi acaba deyince valla kafamda karışmadı değil :) sen yinede güzel dualarını benden esirgemede sağlıklı ikizlerim olsun :)
Sulemiiyy Sevda-123 Evet haklısın benimde kafamı sadece doktorum marıştırdı gerçekten yoksa ben betaya baktığımda sadece şey derdim vaay iyi yükselmiş :)))
Pnryprk Sulemiiyy hayırlısı olsun diye ederim kuzum :) ikiz gebelik rüya gibi gelebilir ama zorluğu çooook.. hakkında hayırlıysa inşallah ikizdir :)