Rumeysaa46 Artık doğurmak istiyorum çatı muayenesi de olmadım açıklık var mı yok mu onu bilmiyorum haftadan haftaya kontrolüm var 39+4 kontrol günüm acile gitsem bakarlar mi cumaya kadar beklemek istemiyorum açıkçası