Kızlar bebeğimin suyu bitmiş doktor kontrolüm vardı bugün ultrasona girdim 1 aydır girmiyodum bebeğimin suyunun %90 azaldığını söyledi doktorum sonra alttan muayene yaptı bebeğim hala yukardaymış o yüzden sezaryene alacak akşama çok üzüldüm normal doğum için hazırlanmıştık 😢😢