hukukcuanne_06 Hepsiburada ikincisi bir tl başlamış bezlerde, 2 hafta önce 345 tl ye aldığım bez 580 tl olmuş, ıslak mendili de kuponla 134e getirtmişim şimdi 248 tl. Yani el insaf yazıktır günahtır insanları enayi yerine koymaları çok can sıkıcı😒
Sedaa_ Bende aynısını fark ettim önceden ss almışım bezin fiyatını 2. Si 1 TL güya aynı şeye denk geliyor 😂🙄
hukukcuanne_06 Sedaa_ bunlar hep algı yönetimi, zaten o 580 olan bezi de koymamışlar kampanya kapsamına sayısı çok fazla hesaplı oluyodu onu almak😒