Hanımlar oğlum yeni 3 yaşına girecek inşallah.
Spiral ile hamile kaldım. 3 gün önce öğrendim keseyi gördük 6+3 haftalık. Beklenmeyen bir şeydi sürpriz oldu.
Nasip tabikide ama ben aralarında en az 5 yaş olmasını istiyordum zorlanmamak için. Doğumdan sonra nasıl oluyor bir fikriniz varmı oğlum çok yaramaz. Tecrübeli anneler ne düşünüyorsunuz veya tecrübeleriniz neler 🙈