Kızlar dün post açmıştım, vücudumun her yeri kırılıyor çok kötüyüm diye. Dokunduğum yer acıyordu resmen bugün doktora gittim dayanamadım, kanımda iltihap çıktı. Başına gelen olursa aklında olsun hemen doktora gitsin, dahiliye bakıyor. Bilgilendirmek istedim kimsenin bilgisi yok çünkü burda..