Pelin0926B Kızlar benm bebegm hareketsız doktrda bana adalat verdi gunde uc defa yut dedı ben yutuncs bebek hareketlı yutnayınca cok kısıtlı sımdık uc saate bır ıc dedı korkuyorum kullanan var mı