Balimbebek44 Kızlar 14 haftalikken böyle karnimda bisey yüzüyormuş gibi hissediyordum ama 15+1 olduk simdi hic hissetmiyorum. 2. Gebeliğim bu neden acaba bu hafta böyle ?
Merve201119 Balimbebek44 15 haftalikken duzenli ve güçlü bir hareket olmaz canım üç gün bile hissetmeyebilirsin stres yapma kendine
2505 Balimbebek44 oğlum çok hareketsizdi ta 19-20 haftalarda ufak ufak hissediyordum şimdi kızıma hamileyim 15-16 hafta gibi başladı 22yiz her geçen gün dahada net hareketler ☺️ endişelenmeyin her gebelik gerçekten bambaşka 🥹🐣
Irem34_52 2.gebelikte erken hissediliyo diyolar bilincli anneler benmde ikinco gebeligim 15 haftaligim suan 3 gundur gunder 1 kez hafif hissediyorum sanki tam emin olamiyorum sert olmadigi icin hareketi ilkini net 18de güm diye vurdugu icn net hissetmistim🥰
Balimbebek44 Irem34_52 evet ya bende hatta 14. Haftada böyle yuzer gibi hissedince bu hafta hic hissetmedim 🤷♀️
Balimbebek44 1findik_kurdu_annesi siz kac haftaliksiniz ? Dün basım agriyinca acilde dr bebege bakti bisey demedi yani