Ben ilk kızımı orada doğurdum , özelde olsaydı kesinlikle sezaryan olurdum ama normal doğum için çok çabaladilar ve doğurdum sağolsunlar ebele çok yardım etti ağladım teselli ettiler eşimi içeri aldılar annemi içeri aldılar tabi bunlar 2018 yolundaydı şimdi daha gelişmiştir , zaten sancı odası kişiye özel içinde tuvalet vs var bence özelden farkı yok sadece doğum anında hangi doktor varsa o giriyor , ama şöyle bir sıkıntı varki çok istifa eden doktor oldu mesela kan değerleri düşük olduğu için doğuma alınmayan hastalar oluyor bizzat konuştum mecburen umraniye araştırmaya gidip doğurdu kadın o yüzden kararsizliklar içerisndeyim bende tekrar beykoZ devlette doğum yapmak istiyordum ama ya almazlarsa diye tedirginim