Meleklerim00 hayır canım hiç korkma bak ben o kadar korkak bi insanım ki kabus olmuştı doğum düşüncesi ama ameliyata girdim o an evet korktum sonra damar yolu açtılar ben oturttular kambur oldum aynı damar yolu acısı gibi belime iğne vurdular ama ben o vurulma anında sakinleştirici istedim yaptılar sonrasını şuan doğru düzgün hatırlamıyorum hiç bişey hissetmedim sakinleştirici den sonra sonra doktorum geldi ve başladı sonda da uyuşunca takıldı ben 1 saat içeride kalmıştım ama bana 10 dk gibi geldi bi anda bebeğim çıktı sonra üzerimdekiler alındı ne oluyor dedim bitti dediler hiçççç korkacak bi durum yok inan ki kendini Korkutma dua etmek bile aklıma gelmedi o derece korkmadım