Fatma1803 sadece tek doktorla kalmadim hem özele hem devlete gittim üniversitesi hastanesine, kimisi daha erken dedi kimisi kürtaj dedi 10 haftaya kadar bekledim kalbi atmadığı için kürtaj oldum maalesef can sıkıcı bir dönem Allah size de sağlıklı bebiş nasip etsin şimdi yeniden hamileyim şükürler olsun 🙏 sizden de güzel haberler duyarız inşallah