Ebruu91 ya bende stok yapıyorum yapacam hatta çünkü çok artıyor bebek bezleri maalesef eşimin dört Kuzeni kendi kardeşi için sleppy kullandılar bir de ablamla teyzem sleppy kullandı hepsi de aşırı memnunlar ve hepsinin dediği şey neyle başlarsan onunla devam et bezi değiştirdikleri için bezler çocukta pişik veya alerji yapıyor bununla başlayacaksan bununla devam edeceksin dediler. Üniversiteden iki arkadaşım turco baby aldı aşırı sızdırma var dedi sürekli değiştirmem gerekiyor dedi. O da ucuz gibi aslında ama yorumlarda hep sızdırıyor çok kokuyor diye okudum onu eledim bi de molfix vardı onda da teyzem ikinci çocukta denedi memnun kalmadı sleppye döndü bu üçünden birini alacaktım en mantıklısı sleppy gibi geldi. 210lu aldım beş paket bir numara