Özele kadın doğum hastanesine gidiyorum kesemi görmek için randevu aldım 2.40 dedim önce sonra eşim 3.50 ye al dedi çalıştığı için aradım düzeltmeleri için 2.40 taki randevumu 3.50 ye almak istiyorum dedim yani ha 2.40 ha 3.50 diyor bana şaştım kaldım pardon ? O nasıl bi cümle ya dedim kadın bi silkelendi düzeltti laflarını dedim ki bi dakika siz nasıl böyle bi cümle kurabiliyorsunuz belki işim çıktı ileri saate almak istedim ya da eşim gelecek o zamana izin alabiliyor dedim neyse isim neydi kaça almak istiyorsunuz dedi düzeltti sinirlerim tavan oldu paramızla rezil oluyoruz devlette böyle muamele görmedim özel olacak kime güvenecem teslim edecem kendimi bilmiyorum ya diğer hastane araştırma yapmaz bu hastana kötü doktor araştırmacı aşırı tedirginim ya🥺😢