Sevcan35 3 gün sonra kızıma kavusuyorum rabbimin izni ile ama doğum dan korkuyorum 2 inci kez anne olanlar sezeryandan sonra ağrı olurmu acaba
ikizannesi17 Sevcan35 benimde ikizlerim sezeryanla oldu şimdi çarsamba gunu denizimi alcam kucağıma sezeryanla ama nasıl olcak hiçbir fikrim yok tedirgin olmamaya calisiyorum kavuşmayı bekliyorum nasıl dogcak miniğim hayalini kuruyorum stresi en aza indirmeye ugrasiyorum ☺️☺️☺️
Meleklerim00 ikizannesi17 bende ikiz hamileyim çok korkuyorum belden aşağı istiyorum siz nasıl oldunuz
ikizannesi17 Meleklerim00 bana belden assagi denediler ama kilolu olduğum için tutmadı genele çevirdiler bu sefer boşu boşuna deldirmek istemiyorum kendimi direk genel anestezi isticem ☺️
EdSusam Cuma günü 2. Sezeryanımı olucam bende. Gayet endişeliyim korkularım var. İlki sıkıntılıydı ağrı eşiğimde düşük şimdi evde bekleyen bir oğlumda varken cok cabuk toplanmak istiyorum