OgretmenEva zerhra benim doktorum da önermişti sorunsuzca iki kutu kullandım ama hamile kalmak için değil bebişin özellikle beyin gelişimi açısından sağlıklı olması için
Seva_Seva zerhra aynen bende tam bunu sorcaktım burda. Bende başladım 1 haftadır. Ben yardimci olur diye duşundum inşallah öyledir
Yesimalmila zerhra vitamin canım o sadece senin depolarini doldurur hamile kalmani kolaylastirmaz. hamile kalırsan bebegin sağlıklı olsun diye. bende kullandim 3 ay sonra bıraktım aradan 1 yıl geçtikten sonra hamile kaldım.
zerhra [bilinmeyen] evet canim biliyorum ama ven hamile kalmiyi kolaylawdirito diyede biliyodum bu arada allah sag salim kucagina almayinasib etsin banada dua et benimde olsun 🙏
jennes Ben de folbiol kullanıyorum benim için sıkıntı şu folbiol 5miligram fakat diğer markalar 400mikrogram ve bize 400mikrogram günlük ihtiyaç. Bu durumda folbiol aşırı doz oluyor. Doktora söyledim bişey olmaz dedi ama içimdeki kurt ikna olmadı 🙄
Yesimalmila zerhra bende öyle sanmıştım doktor gebelik düşünüyorsan bunu kullan demişti aklım karismisti