Gozde5 25 haftalık gebeyim 1 ay öncesinde idrarda ki lökosit değerim 2+cikmisti su içerek atlatirim diye ilaç kullanmadim. Bugünkü değerim yine aynı çıkmış 2+. Kandaki enfeksiyon değerimde 16 çıkmış doktoruma ulaşamadım bilen varsa yazabilirmi ilaclik bi değermi bu
gkbyza Lökosit genelde 5 çıkar zaten kadınlarda, diğer değer de sanırım eritrosit değeri o da 15 falan normal oluyor yani korkulacak değerler değil bol su için eğer idtarda yanma varsa monurol veriyorlar antibiyotik olarak