tugbacns.
17 haftalık hamileyim ben de. 1 Eylülde serklaj yapıldı.
Ameliyattan beri çarpıntım var. Özellikle ayakta kalıp yattığımda kalbim küt küt atmaya başlıyor. Bu ara biraz normale döndü. Ama benim doktorum da normal olduğunu söyledi. Şu an yine var ama alıştım galiba, rahatsız edici boyutta değil.