Bebek bezi ve ıslak mendili baby turco aldım ama alt temizleme pamuğu da aldım, bir süre pamuk kullanmaya çalışacağım.
Şampuan, losyon ve pişik kremi bana da fiyatı pahalı gelse de çoğunluğun önerisiyle mustela aldım.
Bebek deterjanı olarak da dalan zeytinyağlı granül sabun aldım.
Tabi bebiş henüz doğmadığından hiçbirini kullanıp tecrübe edinemedim. Umarım bebeğim için doğru tercihler yapmışımdır, artık bekleyip görücez. 🙃