gamzeliv kızlar az önce baya sümüksü beyaz bi akıntı gördüm lavaboda lavabidkalkinca sildm kendimi kahverengi leke de vardi simdi hala akıntı çok var acaba nisan mi heycan yaptm ona göre temizligimi.yapim ama.sanci fln olmasi gerekemezmiydi sizin nisan nasildi belim de agriyo adet olcakmis gibi
asnrdm gamzeliv benimde okuduklarıma göre nişan olabilir kasılmalarını ve sancın varda aralıklarını takip et canım suyun falan gelirse zaten doktorunla iletişime geç. Kaç haftalıksın bu arada?
Cigdem91 gamzeliv bugün sabahtan karnım ağrıyordu temizlik yaptık yürüyüş yaptık derken eve geldiğimde sümüksü ucu kahve bir şey geldi ağrıda yapıyor şu an ama bebeğim kanalda değildi kanalda olmasada normal doğum olur mu 😦 39+1 iz
Tubahmet Okuduğum yazılara göre büyük ihtimalle nişan ve sancı glmeden nişanı geleni de çok okudum 😄 hadi bakalım Allah hayırlı doğumlar nasip etsin bir avazda inşallah 😊
gamzeliv Tubahmet amin insalalh ya bakalm sabaha kdr beklicem yine kahverengi akıntı ya da kan gelirse su fln gidicem
TugbaKnalada Mantardan kaynaklı da olabiliyor. Kaç haftalıksınız eğer beyaz peynir gibi bir sıvı ile geldiyse mantardan kaynaklı oluyor.