Yengecc Kızlar birkaç kez başarısız tüp bebek tedavisi yaşadım 6 adet dondurulmuş embriyom var koydurmadan önce Genetiğe göndermek istiyorum fakat dondurulmş embriyo olmaz diyorlar bozulur vs bi bilgisi olan veya bu şekilde yaptran varmı
Mucizemolsunn Yengecc benim doktorum daha dondurmadan 3. Gün arayıp genetik test ister misiniz demişti, bence dondurulup çözülecek ve tekrar dondurulacak ve çözülecek,embriyo sağlam kalmayabilir
Yengecc Ebrumurat123 peki genetik taramadan sonra hamile kaldınız mı Rica etsem biraz anlatabilirmisin süreç nasıldı kaç tanesi genetiğe gitti sonuç ne oldu
Ebrumurat123 Yengecc benim ilk gebeliğim ikizdi 13 haftada kalp durdu kürtaja alındım sebebi kromozom bozuklugundan bebekler sagliksizmiz o yüzden olmusler doktorda bize kalanları genetiğe gönderelim dediler bizce kabul ettik 3 dondurulmus embriyodan 1 tanesi sağlam geldi ama maalesef tutunmadı biraz maliyeti yüksek genetik testlerin ama tek seferde kaç embriyon varsa gönder durumun varsa tek tek zor olur
Yengecc Mucizemolsunn keşke bende öyle yapsaydım şuan kafam cok karışık acaba embriyoarm bozukurmu diyede endişeliyim
Yengecc Ebrumurat123 genetiğe göndermene rağmen tutunmamş en baştan mı başladın tedaviye canm dondurulmuş embriyo cözününce bozulur diyorlar kafam karışık napsam bilemedim