_edakrsu22 hayır şuan gayet sağlıklı şükürler olsun kilo alınca karın bölgeside doldu doktorum geriliğin ya genetik nedenlerle oluştuğunu ya da kordonun tıkanmaya başlaması için olduğunu söylemişti genetik nedenlerle mesela bacak geriliği annenin veya babanın bacak boyunun kısalığı ya da 2. Derecenin bacak boyu kısalığı, zayıflığı karının kfanın da aynı şekilde olduğunu anlatmıştıkorkulacak bişey yok özelde oldupum için almamız lazım sezeryanla denildi ben para içindenildiğini öğrendim kabul etmedim 3 hafta gerilik olmadan sezeryana girmem dedim ve çok şükür normal doğumla kucağıma aldım