Kızlar Çarşamba günü Trabzona bilet aldım 13 haftalık hamileyim doktora 15 gün önce gitmiştim uçak seyehatini sordum sorun olmaz dedi. Riskli bir durumum yok yinede merak ediyorum bu haftalarda uçak kullandınızmı dikkat etmem gereken bir şey varmı ??