Mirayca Kızlar kundak önerileriniz nelerdir, kullanma taraftarı mısınız ? Araştırdım woombie iyi diyolar ama 200 fazla geldi 😩 be düşünüyorsunuz
Edddaaa Mirayca ben de düşünüyorum ama 200₺ de çok bi de nekadar Süre kullanacak ki bilemiyorum, bi de deneyimli anneler şöyle azıcık penye battaniyeyle sararsın aynı işi görür dediler
Nihalee Mirayca ben de gebeliğimin başından beri alırım diye düşünüyordum ama fiyatı görünce anında vazgeçtim. Sonuçta gerçekten ince bi battaniye falan da aynı işi görür maksat bebeğin eli kolu oynamasın, bacakların zaten çok sıkılmaması gerekiyor.
Meltem34 Mirayca en iyisi penye battaniye ile kundaklamak bide kundaklandığı için uyumayan bebekler var yazık olur parana ben oğlanlarımı 4 aya kadar kundakladım rahat uyudular ama kızım 1. Aydan sonra kundaklatmadı