Deletedmom_31 Haftaya giriyorum. Göbek deliğimin hizasında yukarısındaki bir nokta acıyor günlerdir. Dokununca sanki morarmış bir yere dokunmuş gibi acıyor. Ara ara bakıyorum oraya basınç yapıyor bebek sivri bir kemik çıkıyor. Ondan mı bilmiyorum ama hiç yaşayan var mı böyle belli bir noktada acıyı
YaseSay Aynısı bende de var 21+2 haftalığım bende. Bir ara kaybolmuştu birkaç gündür devam ediyor aynı bahsettiğin gibi bir acı tam kaburga başlangıcı gibi bir yerde benimki de ama sebebini bilmiyorum yalnız değilsin yani