Arkadaşlar merhaba. Şu an 14 hafta bir gebeyim. Normalde ara sıra başım ağrır zaten ama dün gece şiddetli bir baş ağrısı yaşadım sabaha kadar uyuyamadım.Bu aralar biraz stresliyim dün gece de biraz ağladım,ondan olabilir diye düşündüm. Sabah işe gidemedim aile hekimime rapor almak için gittim. Tansiyonumu ölçtü 11/9 çıktı.Aile hekimim beni korkuttu biraz küçük tansiyon yüksek kendini takip altında tut böyle olursa kardiyoloğa git dedi.Sonrasında evde ölçtüm 12/8 çıktı. Endişelenmeli miyim? Böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce? Tecrübeli annelere danışmak istedim.