Kleopatra- güzel geçti doktorumdan vs zaten çok memnundum ağrılar tabiki var sonuçta kaç kat kesiliyorsunuz ameliyat anında çok midem bulandı çok üşüyordum çok titredim sürekli ama ilgilendiler üzerimi örttüler bulantılar için iğne ilaç yaptılar rahatladım ameliyat sonrasıda ağrı kesici ve antibiyotikler ile rahatladım onun dışında sancım oluyor ara ara dikiş yeri ağrıyo