melismeydan1
Doktor ben bu bebekleri almam keselerı cok duzgun düşük yok dedı. Ikız oldugu ıcın biri dıgerini baskılar dedı. Gec olur. Takip edicez 2 gunde bir. Olumsuz konusamam cunku keseler düzgün dedi ıcınde bebek var kalp atışı yok dedı. Olabilir önümüzdeki gunlerde olmayadabilir ikiz oldugu ıcın beklıycez dedı