Sedaa_
Bu tarz şeyleri severek yapıyorum elimden de geliyor
Gelin çiçeğimi , nişan çiçeğimide kendim yapmıştım
Kardeşimede lohusa tacı ve terliği yaptık onu bulursam atıyım
Bende yapınca yine size atarım fikir olması İçin sizde yapabilirsiniz yeter ki isteyin zor birşey yoktur birde el emeği daha anlamlı oluyor 🙏🏻