ozgeglbz tahmini doğum tarihiniz nedir acaba ? Özel hastaneye mi gidiyorsunuz . Ben özeldeydim doğumhanesi çok iyi olduğu için şehir hastanesine geçiş yaptım ve orada sanmıyorum strese girmesin diye sezeryana alacaklarını suni sancı verip doğurtuyorlar.. bende normal doğum yapmak istiyorm ama suni sancı olsun istemiyorm inşallah zamanında güzel ilerler herşey