Gebeliğimin 7.haftası ve ilk gebeliğimde boş gebelik yaşadım ,bu sefer de kalp atışını duyamadım.Doktor büyük ihtimalle yaşamaz dedi biraz bekleyelim dedi böyle durum yaşayan var mı acaba bebek iki katı büyümesi gerekirken fazla büyümemiş.genetik testler istedi doktorum .
Çok kötüyüm