Arkadaşlar merhaba öncelikle ben düzensiz adet oluyorum ve adet sürem 10 gün kadar ama son 3 aydır 10 gün lekenlenme tarZı bir kanama 10 günse normal adet gibi bir kanamam oluyor doktora gittim ve her şeyim normal çıktı karaciğer değerlerim yüksek çıktığı içinde ilaç vermedi ne yapacağım bilmiyorum böyle bir durum başanı gelen varmı acaba bebekte düşünüyoruz bu ay tekrar gidecegim doktora değerlerim düşük çıkarsa ilaç başlatacak ama büyük ihtimalle dogum kontrol hapı verir ama biz de bebek planlıyoruz şu an bir fikre ihtiyacım var lütfen fikir verin