busenurdursun9
Bende 24+1 im. Geçen sene de doğum yaptım ama temmuz ayında olduğu için hep ince şeyler almıştım. Şimdi ocak da olacak kadife takımlar alayım dedm ama onların da içi aynı. Penye takımlar aldım trendyoldan. 6 adet 5 li takım ve içi welsoft battaniye aldım. Cinsiyet farkı olduğu için çoraplar aldım. Geri kalanı abisinin kıyafetlerini giyecek. Breze de çok uygun hastane çıkışları oğlumda ablam almıştı çok güzeldi şimdi kızıma baktım nette öyle içime sinen olmadı olsa alırdım çok güzel oluyor brezenin siz bakabilirsiniz.