Gzdeee11 benim. Bebeğim de de görüldü gayet sağlıklı doğdu 6 aylık olacağız hamileliğinin tadını çıkar ben çok kafama taktım down sendromu kromozom hastalıkları belirtileri arasında dedi doktorum nifty önerdi yaptırmadım zaten bir dahaki muayene de parlaklık kaybolmuştu