Bizim de doğum 21 Nisan görünüyor. Ama sezaryen olacağı için daha erken olur muhtemelen. 13+4 te ikili test için gittim herşey yolunda ama doktor cinsiyet tahmini bile yapamadı erkeğe benziyor ama farklı açılardan bakıldığında kız gibi dedi. Çok uğraştı ama yok uygun pozisyon göremedi hiç bakalım haftaya tekrar bakacak.